Babyfotografering

Mange er veldig opptatt av ettårsfotografering av den lille, men jeg vil på det sterkeste anbefale alle å fotografere babyen mens den er mellom 5 og 9 mnd – FØR den lille sjarmisen blir for mobil…

Når de er i denne alderen, så ligger de fint i mageleie, noen sitter med støtte eller alene, og de er lette å ha med å gjøre. De leker med tærne sine, og sjarmerer de fleste med sine smil.
Her kan vi få veldig fine bilder, som er virkelig verdt å ha på veggen hjemme!

En slik fotografering tar ca en time, rett og slett fordi det er omtrent så lenge en baby på denne alderen orker å holde humøret oppe. Men på denne timen så får vi fotografert både naken, og med klær, dersom det ønskes.
Og har den lille en dårlig dag, og ikke er så veldig lysten på en fotoshoot, så booker vi en ny fotografering uten ekstra kostnad for dere!

Kontakt meg og book babyfotografering av DIN baby i dag! Jeg gleder meg allerede til å få dere i studio!

Har du vært til nyfødtfotografering hos meg så får du babyfotografering gratis så lenge du kommer tilbake innen babyen er 10 mnd.

2 thoughts on “Babyfotografering

  1. Hei. Har en datter på 4 1/2 mnd som jeg gjerne skulle tatt noen bilder av. Når har du ledig time til fotografering? Søster ble tatt bilder av rundt 4 – 5 mnd. Vært artig å hadde noen lunde lik alder på bildene av dem.

    Med vennlig hilsen
    Ragnhild S. Hansen.

    • Hei Ragnhild, så hyggelig! 🙂 Jeg har veldig lyst til å fotografere ditt lille gull! Jeg har åpning i morgen formiddag, men det blir kanskje litt for kort varsel? Det beste er om du ringer meg på 410 87 998, eller sender meg en epost på mittlillestudio@gmail.com, så får vi en litt mer direkte dialog.

Comments are closed.