ÅRETS FOTOGRAF NFF 2016!

Forrige helg så fikk jeg den store gleden og æren av å bli titulert med ÅRETS FOTOGRAF NFF 2016!!

Dette var stort, større og størst, og jeg er bare så overlykkelig og overveldet at jeg vet nesten ikke hva jeg skal gjøre av meg.

Her er noen linker til artikler som er skrivet om meg:

Fotografforbundet.no: Miriam Skeide Brandstad er Årets fotograf NFF 2016

Fotografi.no: Miriam Skeide Brandstad ble Årets Fotograf i NFF

Nle.no (Nordic Light): Miriam Skeide Brandstad til Nordic Light

NRK.no: Årets Fotograf fra Averøy

TK.no: Miriam er årets fotograf

Vikebladet.no: Ulsteinjente var Årets fotograf

Nle.no (Nordic Light): Miriam Skeide Brandstad til Nordic Light International festival of photography 2016

NRK Møre og Romsdal på Instagram: Årets fotograf er Miriam Skeide Brandstad frå Averøy.

Vipnytt.no: Årets Fotograf 2016

Foto.no: Årets Fotograf 2016

Og NRK var i studioet mitt og filmet litt forrige torsdag, og ble vist under kveldens Dagsnytt, og det kan sees her: (Spol frem til 14.28 om dere ikke ønsker å se hele Dagsnytt i reprise) Miriam Skeide Brandstad på NRK Dagsnytt

Og samtidig så laget også NRK Møre og Romsdal en liten snutt om “babyhviskeren”:
Babyhviskeren Miriam Skeide Brandstad

Maxlokal.no: Sunnmøring til topps i landets største fotokonkurranse

 

 

Leave a Reply

